Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

Meest gestelde vragen


Nieuwe website

Hoe bezoek ik het bestelportaal?
U bezoekt het nieuwe bestelportaal gewoon door middel van de gebruikelijke link.

Zijn mijn inlog gegevens nog hetzelfde?
Jazeker, u kunt gewoon inloggen met dezelfde gegevens.

Kan ik mijn bestellijst, bestelhistorie, en klantspecifieke afspraken in het nieuwe bestelportaal gewoon blijven inzien?
Jazeker, uw account blijft zoals deze was. 


Betalingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt eenvoudig betalen via iDeal of Bancontact. Ook is het mogelijk uw bestelling af te halen op één van onze locaties, u kunt dan in de winkel betalen met contant geld, pin of creditcard. Daarnaast is kopen op rekening ook een optie bij ons.

Is mijn betaling veilig?
Ja, uw betaling is veilig.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
Betalingen worden direct verwerkt. iDeal betalingen zijn volledig geïntegreerd in de webwinkel van Tilssons.

Kan ik op factuur betalen?
U kunt bij ons op rekening kopen indien u in het bezit bent van een geldig KvK nummer. Om op rekening te kopen, neem contact met ons op via info@tilssons.nl. We zullen uw aanvraag z.s.m. in behandeling nemen.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
Nee, er zijn geen extra kosten aan verbonden.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, u zult uw factuur dus ook via e-mail ontvangen.


Verzendingen

Wat kost de verzending?
Verzending vanaf € 59,99 exclusief BTW gratis. Onder dit bedrag vragen wij een bijdrage van € 7,95 inclusief BTW voor de verzendkosten.

Hoelang duurt de verzending?
Uw bestelling wordt vaak dezelfde werkdag verzonden, tenzij anders aangegeven en zal de volgende werkdag bezorgd worden.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn factuuradres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kunt u meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die u aanmaakt blijven behouden, zodat u bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres u de bestelling wilt laten afleveren.

Ik woon in België, Duitsland of Frankrijk, kan ik bestellen?
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
Met transportbedrijf De Klok, DHL, PostNL of via onze eigen bezorgdienst.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling via de pakketdienst wordt verzonden ontvangt u een Track&Trace code op uw e-mail. Wanneer uw bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang u geen Track&Trace code.

Mijn product is niet op voorraad, wat houdt dit in voor de verzending, levertijd en mijn andere bestelde producten?
Als uw gewenste product niet op voorraad is, maar wel in bestelling is moet u rekening houden met een extra levertijd van 6 werkdagen of het product wordt geleverd rond de datum welke vermeld staat bij verwachte leverdatum op de productpagina.


Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u ons retourformulier invullen.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
U krijgt de verzendkosten alleen vergoed als u de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Naar welk adres mag ik mijn retour zenden?

Tilssons B.V. Retouren
Nijverheidsweg 24a
3762 ER Soest

Wanneer wordt mijn aankoopbedrag terug gestort?
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw retourzending.


Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in uw ongewenste postvak (Spam). Staat de e-mail daar niet in, controleer of u het juiste e-mailadres heeft vermeld. Zo ja, kunt u ons altijd e-mailen op info@tilssons.nl

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dat kan. U kunt tijdens het bestelproces aangeven in welke vestiging u de artikelen wilt ophalen. Houdt u rekening met een eventuele levertijd tot 5 werkdagen. Zodra wij uw bestelling compleet hebben nemen wij contact met u op.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bestel voor 17.00 uur en uw bestelling zal dezelfde dag verzonden worden. De levering vindt dan de eerstvolgende werkdag plaats. Natuurlijk zijn we hierin wel afhankelijk van de pakketdienst.


Overige vragen

Staat uw vraag er niet bij? Stuur uw vraag dan naar info@tilssons.nl

Wij beantwoorden elke vraag binnen 2 werkdagen!

Gratis verzending vanaf € 59,99

Afhalen op locatie mogelijk

Eigen bezorg- en montagedienst

Persoonlijk contact

Bestelplatform per klant op maat

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen