Bezorgen
Als uw bestelling geplaatst is voor 17:00 op werkdagen, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Onze zendingen worden tijdens kantooruren bij u geleverd door een pakketdienst.
U ontvangt op de dag van levering van ons een pakbon met track & trace code per mail.
Voor vragen over uw zending kunt u contact opnemen met het dichtsbijzijnde filiaal of contact met ons opnemen per mail.
Afhalen in een vestiging
Als u kiest voor afhalen in een vestiging wordt uw bestelling afgeleverd in het gekozen afhaal filiaal. Uw bestelling ligt dan binnen 5 werkdagen voor u klaar, het gekozen afhaal filiaal zal u informeren zodra uw bestelling binnen is.
Bij vragen over de status van uw besteling kunt u contact opnemen met het door u gekozen afhaal filiaal.
Bezorging op maat
We bieden onze B2B klanten bezorging op maat aan.
Onze eigen chauffeurs bezorgen uw bestelling op het door u opgegeven adres. Indien gewenst levert de chauffeur bij u op een gewenst plek, bijvoorbeeld in uw voorraad magazijn of op de eerste etage.
Heeft u speciale wensen? Neem dan contact op met uw accountmanager of stuur een e-mail aan info@tilssons.nl.
Retourneren
Indien uw bestelling om welke reden dan ook niet voldoet kunt u deze producten retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om uw retour bij ons aan te melden. De kosten voor het retourneren bedragen €8,95 en worden in rekening gebracht of verrekend met de terugbetaling.
Voor het aanmelden van uw retour kunt u gebruik maken van ons retourformulier.